Reklaamkingitused: 25 fakti reklaamkingituste kohta, mida Sa ei teadnud!

reklaamkingituste valdkonna faktidReklaamkingitused kuuluvad tänapäeva turundusstrateegia hulka. Siin sulle põnevad, huvitavad ja silmi avavad faktid ja statistika reklaamkingituste valdkonna kohta.

Miks on reklaamkingitused edukad? Miks kasutad selle ettevõtte pastakat või miks jood teed selle firma tassist? Kui oled selle üle mõtisklenud, siis loe edasi, sest avaldame vähetuntud fakte reklaamkingituste valdkonnast, ajaloost, erinevatest toodetest ja inimeste suhtumisest ärikingitustesse.

Siit leiad kõik, mis aitab sul mõista valdkonda, tooteid, brändi. Mine tea, võib-olla on see nimekiri abiks Sulle järgmine kord firmakingituste valimisel.

Reklaamkingitused ja valdkonna ajalugu

  • Esimene reklaamtoodete müügiga tegelev ettevõte avati 1886. aastal. (Allikas: Inkwell Global Marketing)
  • Jasper Meek, keda peetakse reklaamkingituste isaks, hakkas 1886. aastal kasutama väikeettevõtete reklaamimiseks kotte.
  • Esimene reklaamtoodete mess toimus 1941. aastal 32 eksponendiga. (Allikas: Sage blogi)

Mida inimesed arvavad firma logoga toodetest?

  • 60% tarbijatest säilitab reklaamkingitust kaks aastat. (Allikas: PROmotion Marketing, LLC)
  • 53% inimestest kasutab mõnd ärikingitust vähemalt kord nädalas. (Allikas: Sage blogi)
  • 72% tarbijatest usub, et reklaamtoote kvaliteet on otseselt seotud ettevõtte mainega. (Allikas: PPAI)
  • 48% tarbijatest soovib logoga reklaamkingitusi sagedamini saada. (Allikas: Sage blogi)
  • 69% tarbijatest sooviks reklaamkingitusi, kui need on kasulikud. (Allikas: Sage blogi)
  • 96% inimestest soovib teada saada, millal ja kus ettevõtted pakuvad promotooteid. (Allikas: PPAI)
  • Alla 55-aastased tarbijad eelistavad firma logoga tooteid, kui küsida, mis tüüpi reklaam neile kõige rohkem meeldib. (Allikas: ASI Central)
  • Teenindussektor, haridus- ja finantssektor on ärikingituste tüüpilised tellijad. (Allikas: PPAI)
  • 59% töötajatest, kes saavad tööandjalt firmakingitusi, on tööandjast paremal arvamusele kui need, kes pole tööandjalt kingitusi saanud. (Allikas: Brandon Gaille väikeettevõtluse ja turunduse nõuanded)
  • Kõige paremini jäävad meelde logod riietuse peal – 85% inimestest mäletab riietusel olevat reklaamsõnumit. (Allikas: ASI Central)
  • 20% tarbijatest omab üle 10 ettevõtte logoga kirjutusvahendi. (Allikas: ASI Central)
  • Rõivad on kõige populaarsem reklaamkingituste tootekategooria, sellele järgnevad kirjutusvahendid, kotid, kalendrid ja joogitarbed. (Allikas: PROmotion Marketing, LLC)
  • Logoga tasside kinkimine on tõhusam turundusviis kui raadioreklaamid. Nimelt 57% inimestest jäi meelde kruusil olev reklaam, kuid ainult 28% inimestest suutis meelde jätta raadioreklaami. (Allikas: PROmotion Marketing, LLC)

Kuidas reklaamkingitused mõjutavad tarbijat?

firma logoga kott
Jasper Meek, keda peetakse reklaamkingituste isaks, hakkas 1886. aastal kasutama väikeettevõtete reklaamimiseks kotte.
  • 90% tarbijatest väidab, et neil on mõni firma logoga jooginõu. (Allikas: ASI Central)
  • 47% tarbijatest kasutab firma logoga T-särki vähemalt kaks aastat. (Allikas: ASI Central)
  • 91% inimestest on oma köögis mõni ärikingitus. (Allikas: Sage blogi)
  • 90% inimestest, kes saavad ärikingituse, mäletavad ettevõtte nime, kes selle kinkis. (Allikas: PROmotion Marketing, LLC)
  • 80% inimestest uurib ettevõte kohta, kui nad saavad kingituse firmalt, kellest nad pole kunagi kuulnud. (Allikas: PPAI)
  • 82% inimestest on pärast logoga reklaamtoote saamist brändist parem mulje. (Allikas: PROmotion Marketing, LLC)
  • 63% tarbijatest annab reklaamtoote, mida nad enam ei soovi, edasi sugulastele või sõpradele. (Allikas: PROmotion Marketing, LLC)
  • 31% tarbijatest on olemas mõni logoga kott. (Allikas: Sage blogi)
  • Tarbijate jaoks on kõige kasulikumad reklaamkingitused erinevad kirjutusvahendid, nutividinad ja tehnoloogiaseadmed ning tervisetooted. (Allikas: STML Print ja turundus)

Kokkuvõtteks

Palju erinevat infot ja teadmisi – oled juba peaaegu reklaamkingituste valdkonna ekspert. Ma loodan, et see oli sama põnev lugemine, kui nende kirjapanek. Reklaamtoodete tööstus on tõeliselt muljetavaldav ja võib olla tõhus turundusviis erinevate ettevõtete ja organisatsioonide jaoks. Kasuta seda võimalust ja telli ärikingitused. Kui sul tekkis küsimusi või mõtteid, mida soovid meiega jagada, siis kirjuta info@firmameened.ee

 

Sulle võib huvi pakkuda ka postitus firma logoga rõivastest, mille leiad SIIT

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *