Selle aasta trendid, mis mõjutavad reklaamkingitusi!

Juhtusin lugema Cathy Houstoni kirjutist, kus ta tutvustab, või ka ennustab (nagu aasta algusele kohane), uusi trende, mis mõjutavad 2019. aastal ka reklaamkingituste maailma. Kuna ta on sel teemal kirjutisi avaldanud juba 2016. aastast alates, siis on päris põnev jälgida kuidas „ennustused“ Eesti kontekstis täppi on läinud. Ja loomulikult tasub ärikingituste ja firmameenete valimisel selle aasta trende arvesse võtta.

Jätkuvalt on populaarsed ärikingitused kõikvõimalikud firma logoga tehnoloogiavidinad: mälupulgad, akupangad, aktiivsusmonitorid jne. Samasuguse järjekindlusega peavad kingisaajad lugu loodussõbralikest materjalist ja keskkonda säästvatest firmameenetest: puidust pliiatsid, riidest ostukotid ja taaskasutatud materjalid. Inimeste keskkonnateadlikkuse tõttu kasvab jätkuvalt ka kõikvõimalike mitmekordsete jooginõude: termotasside, joogipudelite kinkimine ärikingitusena.

Uute trendidena toob Cathy Houston välja 5 olulisemat mis 2019 aastal ärikingituste valikut mõjutavad:

Reklaamkingituse puhul saab aina olulisemaks hea disain.

Reklaamkingituste disain on sama oluline nagu iga teise müügil oleva toote disain. Lisaks toote sobivusele ja kvaliteedile peetakse oma logoga ärikingituste valmistamisel senisest rohkem silmas, et kingitus oleks reaalselt kasutatav. Näiteks reklaamrõivaste tellimisel keskendutakse hästi kujundatud elementide loomisele, kui et firma logo silmatorkavale kuvamisele.

Moodi lisanduvad uued materjalid ja viimistlused.

Kes vähegi on kokku puutunud reklaamkingituste valikuga, teavad kui palju on erinevaid võimalusi iga ettevõtte stiili jaoks. 2019. aastal näeme reklaamkingituste valmistamisel loovaid uusi materjale ja lõppviimistlusi, mis peaksid muutma igavad ärikingitused ajalooks.

  • Pantone’i aasta värv on mõjutanud tootearendust ja ostuotsuseid juba üle kahekümne aasta. 2019. aasta uus värv Pantone’i süsteemis on Living Coral, mida peetakse helgeks ja elavaks värviks, mis loob energiat ja positiivsust. Olge julged trendiga kaasa minema ja kasutage antud värve ka oma ärikingituste disainimisel . Living Corali värvi võib juba praegu siin-seal pakenditel kohata.
  • Kangastest on praegu ülipopulaarne põimunud värvidega Heather kangas. Seda kasutatakse rõivastest kuni tekkideni.
  • Kotiriie loob loodusliku ja maalähedase mulje. Kasutatuna põhimaterjali või detailidena lisab kotiriie reklaamkingitusele trendika välimuse.
  • Traditsioonilise plasti asemel hakatakse rohkem kasutama pehmeid materjale-„soft-touch“. Siidiselt sile materjal ei ole mitte ainult mugav katsuda vaid jätab reklaamkingitusest kvaliteetse mulje.
  • Matistatud lõppviimistlus võib anda pea igale reklaamkingitusele luksusliku välimuse.

2019.aastal tõusevad au sisse firma logodega reklaamkingituste komplektid ja kinkepakid.

Need avaldavad positiivset mõju saajatele ning on oma mitmekülgsusega tõhusad turundustööriistad. Individuaalselt Teie ettevõttele valmistatud komplekti puhul  saate ärikingitused valida ise ja seeläbi luua nii kinkekomplekti sisu kui pakendi. Kui ettevõtted panustavad loovaid ideid ja strateegiaid, siis on oodata sel aastal reklaamkingituste kinkekomplektide populaarsuse kasvu.

Töölaua aksessuaarid teevad „comebacki“.

Kuigi need pole enam traditsioonilised pliiatsitopsid ja paberihoidikud, on see trend tõusuteel. Firma logoga ärikingitustest ennustatakse 2019. aasta trendikamateks hiirematid, telefonihoidjad, tarvikutealused ja kõlarid. Tasapisi süveneb ettevõttesiseselt firma logoga töölaua aksessuaaride komplekti kinkimine.

Sündmustele pühendatud reklaamkingitused loovad brändikeskse kogemuse.

Tänapäeval kasutavad ettevõtted erinevaid sündmusi kui võimalust luua täielik brändikogemus. Ükskõik, kas tegemist on tuhandete osalejatega kõrgetasemelise üritusega või kohaliku messiga, avaldavad sündmustele pühendatud ärikingitused kahtlemata positiivset mõju saajatele. Võttes arvesse selliste ärikingituste menu saajate seas, on selle trendi kasv tõenäoline. Sel aastal võiks Eestis selliseks ürituseks saada näiteks 5.-7. juulini toimuvad XXVII üldlaulupidu ja XX tantsupidu või 25.-28.veebruar toimuv Mobile World Congress.

(artikli täismahus lugemine)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *