Nii suurtel kui ka väikestel ettevõtetel, on kindel turunduseelarve, mille sisse on arvestatud reklaamkingitustele kuluv summa.
Firmameene või ettevõtte logoga reklaamkingitus on ainult üks firma turundamisviise. Ei ole mõistlik terve turunduseelarve eest tellida reklaamkingitusi. Turunduses on oluline hajutada tegevusi ja suurendada kulutusi sinna, kus on sellest kõige suurem kasu.
Alljärgnevalt saad teada, kuidas saab ettevõtte raha säästes valida firmameeneid. Millised nippe peab teadma enne reklaamkingituse tellimist?
Kuidas säästa raha firmameene valimisel?
Kui sul on turunduseelarve paigas ja osa sellest kulutad firma logoga meene peale, siis jälgi neid nippe:
- Vali toode, millel on wow-efekt– kui toode on huvitav ja logo selle peal stiilne, siis on suurem tõenäosus, et toodet kasutatakse ja kingitakse ka teistele. See tähendab, et inimesed näevad sinu brändi ja on suurem tõenäosus, et kasutatakse sinu ettevõtte teenuseid.
- Planeeri aegsasti – firmameene varajane tellimine aitab säästa raha: mida varem tellid toote, seda vähem pead kulutama kullerteenuse peale, sest võid valida aeglasema saatmisviisi. Kiire tarneaeg on kallis.
- Uuri ja loe toote kohta – küsi tootenäidiseid ja loe erinevaid ülevaateid toote kohta Internetist. Ole kindel heas kvaliteedis, sest ebakvaliteetne firmameene toob rohkem kahju kui kasu.
- Osta tooteid korraga suuremas koguses – kas käid tihti messidel, üritustel või laatadel? Sel juhul soovitame osta reklaamkingitusi korraga suuremas koguses. Logo trükkimine ja kullerteenuseid on ühekordsed tasud: pole vahet, kas tellid 100 pastakat või 1000 pastakat. Mida rohkem toodet tellid, seda väiksem on tükihind. Plusspoolena on sul firma logoga meeneid igal ajal välja jagada.
- Vali lihtne logo ja disain – värviline logo ja selle trükkimine/graveerimine mitmetesse kohta tootel on kallim kui lihtne ühevärviline (must-valge) logo. Tavaliselt piisab toodetele ühest logost või sloganist ning see aitab raha säästa.
- Toote kinkimisel mõtle strateegiliselt – jaga ettevõtte logoga firmameeneid potentsiaalsetele klientidele ja koostööpartneritele või juba sinu toote/teenuse tellijatele. Ära jaga neid suvaliselt laiali kõigile möödujatele.
8 firmameenet, mis maksavad alla 1 euro
Firmameene ei pea olema kallis. On võimalik leida nutikaid ja ettevõttele sobivaid tooteid, mille tükihind on alla 1 euro. Turunda maksimaalselt just nende toodetega:
- Stressipall – Neid on erinevas suuruses, värvi ja tegumoega. Stressipalli pigistamine võib suurendada keskendumisvõimet kuni 33%.
- Pliiats – Harilik pliiats või värvilised pliiatsid lastele – vahet pole, rõõmustab selline firmameene kõiki võrdselt. Pliiatsi pluss on see, et sellega kirjutatud saab kustutada.
- Päikeseprillid – Ideaalsed ettevõtetele, kes tegelevad meelelahutusäri vms. Mõnusad tooted, millega kaasneb lõõgastunud olek ja toredad mälestused kuumast suvest.
- Võtmehoidja – Praktiline igapäevakingitus, mida kantakse pidevalt kaasas. Taskulambiga võtmehoidja on eriti oodatud kink.
- Pudeliavaja – Samuti igas köögis olev toode, mis tuleb tihti meelde, kui see on kadunud. Saadaval erinevas hinnaklassis, tegumoe ja värviga.
- Pastakas – Pastakaid pole kunagi liiga palju, igaühel on mõnikord vaja, midagi kirja panna. 20% tarbijatest on mõni ettevõtte logoga pastakas.
- Märkmepaber – Kui pastakas on olemas, siis on vaja leida ka paberit, kuhu kirjutada – väiksed märkmepaberid on ideaalsed tähtsate asjade ülesmärkimisel.
- Riidekott – Kilekott pole keskkonnasõbralik, selle alternatiiv – riidest ostukott on olemas igas leibkonnas ja selle populaarsus suureneb. Riidest ostukoti keskmine kasutusiga on 1-2 aastat.
Paljud soodsad firmameened on armastatud tarbijate poolt, sest nad on kasulikud ja kvaliteetsed. Seetõttu pole vaja karta, et väikese turunduseelarvega pole mõtet firmameeneid tellida. Logoga meenetega turundamine võib väikesele ettevõttele tuua palju kasulikke kontakte. Me leiame sobiva firmameene igale eelarvele, võta ühendust ja kirjuta
Sulle võib huvi pakkuda ka postitus riidest ostukoti valimisest, mille leiad SIIT