Riidest ostukott on silmapaistev reklaampind!

Me oleme siin blogis tutvustanud enamtellitavaid reklaamkingitusi pastakast vihmavarjuni ning lahanud nende tellimise ja kinkimisega seotud küsimusi. Seekord räägime praktilisest ostukotist.

Ostukott võib olla nii riidest, kui ka muust korduvkasutatavast materjalist. On selgemast selgem, et kilekottide osakaal tarbimises peab vähenema ning nende ülesande võtavad üle korduvkasutatavad ostukotid. Puhta looduse säilitamiseks ja taastamiseks on üldine eesmärk lõpetada keskkonna saastamine kilega ning paljud riigid on juba keelanud või piiranud kilekottide kergekäelise kasutamise.

Riidest ostukoti kasutamine on lisaks keskkonna säästmisele ka trendikas kuna keskkonnateadlik eluviis on aina enam moes. Taaskasutus niisamuti. Ettevõtte seisukohalt peidab aga riidest ostukott ideaalset välireklaami pinda. Samas toetab ettevõtte või brändi keskkonnasõbralikku imidžit, kestab kaua ja vajadusel kannab suuri raskusi.

Kuidas teha nii, et ostukott leiaks kasutamist ka peale koju jõudmist?  

Kuidas riidest ostukott tõmbaks enam tähelepanu ja saaks märkamisi? Valimaks milline ostukott sobib reklaamima Teie ettevõtet, tuleks analüüsida põhjalikult ostukoti erinevaid omadusi, mis suunaksid selle saajat ostukotti tihti ja võimalikult suure publiku ees kasutama.

Funktsioon.

Eelkõige tuleks ettevõttel sõnastada oma ostukoti peamine eesmärk. Põhiliselt kasutavad ettevõtted oma logoga ostukotti:

  • Müüdava kauba või kingituste pakkimiseks. Suurtes kaubanduskeskustes võime tihti kohata erinevate logodega ostukotte, mida mõnele kliendile mahub kätte 4-5 tükki.
  • Messil või mõnel muul suurel rahvaüritusel oma reklaammaterjali ja firmameenete kliendile kaasa andmiseks. Sellisel üritusel on oluline disainida ostukott, mida kliendil oleks mugav kanda pika päeva jooksul ja soovitavalt peidaks endas kõikide teiste ettevõtete kingitusi ja reklaame.
  • Müügiks klientidele. Suurematel jaemüügikettidel on müügiks oma logodega vastupidavad ja suured ostukotid, mida kliendid saavad kasutada erinevaks otstarbeks. Huvitava disainiga ostukott võib olla ka menukas müügiartikkel.

Suurus, materjal ja kuju

Firmameened laiast valikust leiate erineva kuju ja suurusega,  riidest või muust keskkonnasõbralikust materjalist ostukoti. Ostukoti valikul tasub silmas pidada, et suurus ja materjal vastaks­­ koti põhifunktsioonile ning oleks saajale kasutatav ka hiljem.

  • Põhiliseks ostukoti materjaliks on erinevad kangad, polüester või lamineeritud materjal. Need on kerged, lihtsalt puhastatavad ja kokku volditavad, mis teeb ostukoti kaasa võtmise eriti mugavaks.
  • Ostukoti suurus ja ka tugevus sõltub eelkõige milliseks kasutamiseks see ettenähtud on ja milliseks kasutamiseks soovitakse kliente suunata tulevikus. On ilmselge, et suurt ja mahukat ostukotti ei hakata tulevikus kasutama trenniriiete kaasa võtmiseks vaid pigem nädalalõpu poekotina. Seepärast tuleks mõelda kuidas teie ettevõtte logoga ostukotti märkaksid potentsiaalsed kliendid ka hiljem, kui ostukott juba oma „tööd“ teeb.

 

Disain- värvid, logo

Riidest või muust keskkonnasõbralikust materjalist ostukott on tänuväärne reklaampind, kuna kottidele on lihtne tikkida või trükkida erinevaid kujundeid, tekste ja logosid ning muuta nad disaini abil pilku püüdvaks.

  • Et klient hakkaks Teie ettevõtte reklaamidega ostukotti ka hiljem kasutama, peaks see äge välja nägema. Seega tasub panustada oma ressurssi silmapaistva disaini loomiseks. Inimene on loodud märkama ilusaid pilte ja mustreid. Nii, et kui soovite oma heale tootele suuremat tähelepanu, valige sellele ilus ja kvaliteetne pakend. Kui kasutate eristuva disainiga ostukotti, garanteerite suurema tähelepanu ka oma tootele, brändile või ettevõttele.
  • Silmapaistvat disaini toetavad erinevat värvi ostukotid – igale logole leidub sobivas värvitoonis kott. Valgel ostukotil võivad logovärvides sangad või kandid visuaalselt esile tuua ettevõtte logo. Naturaalsust ja lihtsust saate rõhutada linase või juteriidest ostukotiga.

Tutvu ostukottide valikuga SIIN, võta ühendust Atiga, kes aitab ostukoti kujundamisel ja toimetab need kohale!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *